Skip to content

PHI Concept – Harmonia i indywidualizm

Opublikowano w Moda

Patryk Wojciechowski to młody projektant pochodzący z Gdyni. Zajął drugie miejsce w programie Project Runway. Twórca wyjątkowej kolekcji mikro. Założyciel nowej marki PHI Concept.

Skąd pomysł na Markę PHI Concept?

Marka PHI Concept to odpowiedź na wszystkie sklepy sieciówkowe. Ubrania u nas, są szyte w Polsce z tkanin wysokiej jakości. Nie stawiamy na ilość, tylko na jakość i indywidualizm. Sądzę, że mało jest polskich marek, które idą w tę stronę. PHI Concept to linia dla każdego lubiącego klasykę, minimalizm oraz jakość. Zawsze artysta wypowiada się swoją sztuką. W moim przypadku są to ubrania a PHI Concept to ta spokojna część mnie.

Co stanowiło inspirację dla nowej kolekcji?

Inspiracją marki jest niezależność, indywidualizm, pasja. Projektując ubrania myślę o ludziach posiadających te cechy. Kolekcja jest zmysłowa, na swój sposób kobieca. Skierowana jest do kobiet, które nie potrzebują przebierać się na pokaz. Ja wolę ubierać kobiety, niż przebierać. Klasyka, detal, dobry materiał, ciekawa konstrukcja ubrań i użyteczność to coś, nad czym dużo myślę podczas przygotowywania kolekcji.

Otworzyłeś teraz butik w Sopocie, dlaczego akurat tutaj?

Trójmiasto to moje rodzinne strony, Sopot to kurort i dobrze się kojarzy. A krzywy domek w którym znajduje się butik zna każdy. Na razie chcemy omijać galerie handlowe, ponieważ chcę trafiać do indywidualistów. Spotykać się z klientami i dawać im możliwość dopasowania ubrań do ich oczekiwań. Jeżeli klientka chce większy rozporek w spódnicy, bardziej dopasowaną talię w sukience czy krótszy rękaw, to chętnie pomogę, doradzę i uszyjemy coś, z czego na pewno będzie zadowolona.

Twoje ubrania można znaleźć na Evoli.pl czym jest ta platforma, dlaczego powstała i co na niej znajdziemy?

Evoli to nasza wyspa modowa. Obecnie sprzedawane są tam moje ubrania, ale docelowo chcemy stworzyć multibrand, a nawet coś więcej (na razie nie zdradzam co). Chciałem oddzielić moją stronę projektancką od sklepu, dzięki temu jest ona bardziej twórcza i artystyczna.

Dlaczego zdecydowałeś się na współpracę z Krzysztofem Gonciarzem?

Krzysztof zawsze wymyśla coś nowego i dzięki temu tworzy trendy, które się przyjmują. I tym razem nasza współpraca jest nowatorska. Jako pierwszy youtuber poprosił projektanta zaprojektowanie i odszycie koszulek z dobrego jakościowo materiału, cała produkcja odbywa się 100% w Polsce. Pokazuje to, że zależy mu na swoich fanach i chce dać im to, co najlepsze. Każdy inny youtuber sprzedaje tanie koszulki produkowane w Chinach. Jest to dla nich szybki i łatwy zarobek. Kupując gotowe najtańsze koszulki nie można się spodziewać ani jakości ani pewności, że nie przyczyniasz się do wyzysku ludzi. Przez to cena koszulek Krzysztofa jest wyższa, ale idzie ona w parze z jakością. Trzeba Pokazywać ludziom, że wspieranie naszej gospodarki jest o wiele bardziej wartościowe i dobre dla nas. Produkując i kupując w Polsce tylko na tym zyskamy.

Czy obaj jesteście generatorami trendów nowego pokolenia?

Myślę, że tak. Krzysztof filmowo i vlogowo, a ja modowo. Fajnie jest inspirować osoby i czerpać inspiracje od innych. Żyjemy w takich czasach, że te trendy bardzo szybko przemijają i tworzą się następne. Czasami boję się tego tempa, ale tylko to napędza do działania i tworzenia.

Jakie są Twoje plany na nadchodzący rok?
Planuję rozwijać markę PHI Concept. Oczywiście będziemy robić pokazy co najmniej 2 razy do roku. Mam nadzieję, że otworzę nowy sklep. Chcę wypuścić na świat linię premium. Długo już nad nią pracuję więc mam też nadzieję, że wszystko wyjdzie dobrze.  

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Bądź pierwszy! Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *