Skip to content

Kategoria: Biznes

Zaangażowanie warunkuje sukces w biznesie.

Opublikowano w Biznes

Jak ważna jest współpraca z klientem przy dostarczaniu rozwiązań informatycznych? Czy w IT także potrzebne są kompetencje miękkie? O pracy zgodnie z zasadami Agile i o relacjach międzyludzkich opowiedziała nam Katarzyna Szemro, Marketing Director w polsko-holenderskiej firmie Goyello.
Czytaj dalej Zaangażowanie warunkuje sukces w biznesie.

Gdy pasja staje się pracą – rozmowa z Iwoną Staroszczyk

Opublikowano w Biznes

Co wynika z połączenia pasji i pracy? Iwona Staroszczyk, pomysłodawczyni i właścicielka galerii Limited Edition, udowadnia, że wiele dobrego. W ten sposób zrodziła się bowiem jedna z pierwszych w Polsce internetowych galerii, oferująca twórczość najlepszych światowych i polskich mistrzów malarstwa, grafiki, fotografii, czy rzeźby.

Czytaj dalej Gdy pasja staje się pracą – rozmowa z Iwoną Staroszczyk

Nieruchomości i grunty czy whisky i sztuka?

Opublikowano w Biznes

Gdzie najlepiej inwestować pieniądze? Czy trzymanie oszczędności na lokatach bankowych jest dobrym rozwiązaniem? Dlaczego warto na czarną godzinę odłożyć sztabkę złota? O trafnych inwestycjach i dywersyfikacji Portfela Inwestycyjnego opowiada Walerij Pryżkow, Wealth Broker WP Capital.

Czytaj dalej Nieruchomości i grunty czy whisky i sztuka?

Ladies in Red pomaga nad kreowaniem siebie i własnego biznesu

Opublikowano w Biznes

„Ladies in Red” to inicjatywa skierowany do kobiet aktywnych, młodych duchem, przedsiębiorczych i kreatywnych. Chcących rozwijać siebie, swoje pasje i umiejętności. Dla kobiet, których wspólną cechą jest chęć rozwoju osobistego, zmiany własnego życia na lepsze oraz dążenia do osiągnięcia spełnienia. Założycielkami są dwie urocze Panie: Maria Gotkiewicz (Trener rozwoju osobistego – specjalista ds. psychologii pozytywnej  oraz kreator wizerunku –stylistka, wizażystka, twórca i właściciel „Akademii Szczęścia”) oraz Amelia Szaposznikow (Przedsiębiorca i praktyk biznesu. Zajmuje się marketingiem eventowym, gdzie poprzez organizację wydarzeń pomaga wypromować firmę czy nowe produkty)

Czytaj dalej Ladies in Red pomaga nad kreowaniem siebie i własnego biznesu

O kulturze budowania relacji

Opublikowano w Biznes

Savoir vivre w biznesie to w dużej mierze budowanie relacji i nawiązywanie kontaktów, które stanowią fundament wielu udanych przedsięwzięć biznesowych. Nasze zachowanie, umiejętność odnalezienia się w różnych sytuacjach, zrozumienie i poszanowanie różnic kulturowych, a także świadomość naszej własnej kultury narodowej, stanowią niezaprzeczalnie bardzo istotny element budowania więzi i relacji interpersonalnych, tak istotnych w świecie biznesu.

Czytaj dalej O kulturze budowania relacji

Czy inwestycje w nieruchomości rzeczywiście się opłacają?

Opublikowano w Biznes

Często zastanawiamy się jak bezpiecznie ulokować oszczędności. Nie wiemy jak przebrnąć przez formalności lub nie potrafimy zdecydować się na konkretne rozwiązanie. W takich sytuacjach wybawieniem może być pomoc specjalisty. Przeprowadzi nas przez cały proces inwestowania – porówna dostępne oferty, pomoże z uzyskaniem zdolności kredytowej oraz dopilnuje wszelkich aspektów prawnych. Dzięki niemu nie tylko zaoszczędzimy czas, ale świadomie wybierzemy najlepszą dla nas opcję. Jak podkreśla Iwona Kuklińska, właścicielka firmy Operator finansowy SPEKTRUM, nietrafione inwestycje często wynikają z nieznajomości rynku. Wycena nieruchomości jest szeroką dziedziną i wymaga znajomości wielu przepisów prawnych.

Czytaj dalej Czy inwestycje w nieruchomości rzeczywiście się opłacają?

Pułapki umów dwujęzycznych

Opublikowano w Biznes

Polskie prawo, poza niewielkimi wyjątkami wynikającymi z ustawy o języku polskim oraz prawa zamówień publicznych, nie przewiduje ograniczeń dotyczących języka, w którym powinna zostać sporządzona umowa. Wyboru języka (bądź języków) umowy dokonują strony tej umowy. Warto wiedzieć jakie konsekwencje oraz skutki procesowe to za sobą pociąga. Czytaj dalej Pułapki umów dwujęzycznych

Lifelong Learning, czyli ciągła stymulacja mózgu.

Opublikowano w Biznes

Magdalena Majorczyk, prezes zarządu Fundacji JMP, pokazuje, że kreatywne myślenie jest potrzebne w każdym zawodzie, a sama kreatywność potrafi przynieść wymierne korzyści. Dlatego też Fundacja JMP organizuje wyjątkowe szkolenia, podczas których uczestnicy rezygnują ze schematów, uwalniają wyobraźnię i stymulują mózg do efektywnego przyswajania wiedzy. Sięgają po LEGO i przygotowują mapę myśli. Dorastając podlegamy pewnym społecznym procesom i nasza kreatywność umiera w sposób naturalny. Uczymy więc dorosłych tego, co jest naturalne dla dzieci – mówi. Czytaj dalej Lifelong Learning, czyli ciągła stymulacja mózgu.